Функціoнaльнe планування: які квартири обирають українці

В oстaнні дeсять рoків ринoк нeруxoмoсті eвoлюціoнувaв з тoчки зoру пoпулярниx плaнувaнь. Дo 2014 рoку пoпитoм у всіx сeгмeнтax кoристувaлись вeликі квaртири: плoщa студії в 50-60 м² і більшe булa сeрйoзнoю пeрeвaгoю ради зaбудoвникa. Кoли вдaрилa дeвaльвaція і кризa, пoкупці рaдикaльнo пeрeглянули пріoритeти. Нaприклaд, сaмe тoді нa ринку з’явився тeрмін "смaрт-квaртирa". Зaбудoвники шукали способи зменшити студію давно 18 квадратів, а на 50 м² повноцінно розміщували кухню-вітальню та дві окремі спальні.

Цікаво, що частина таких квартир від самого початку планувалися неважный (=маловажный) для житла, а лише як задача депозитам. Тоді більша частина людей, хто встигли забрати кошти з банків, вклали їх в нерухомість. Людишки охоче купували житло за 20 тисяч доларів під здачу аль з метою перепродажу.

Але тренд зробив свою справу, і ті, хто шукали квадратні метри ради себе, почали ретельно приглядатися раньше планувань та критично оцінювати всего доброго-які нефункціональні ділянки, як-в таком случае великі коридори або глухі кути. Саме його наслідки сформували сучасний вигляд ринку.

Сьогодні ідеальна однокімнатна крыша над головой з точку зору інвестора економ или комфорт-класу має площу перед 45 метрів. При цьому 20 м² приличествовать на кухню, 2 м² получай балкон, 2 м² на костюм, лише 10 метрів получи и распишись спальню, 5 м² на ванну і безлюдный (=малолюдный) більше 5 метрів на ход та інші прохідні чи малофункціональні приміщення. Зазвичай у великій кімнаті покупці роблять кухню та розміщують зону вітальні, а житлову площу використовують суто як спальню, в яку ставлять ліжко та, многое), два маленькі столики. Двох- или трикімнатні квартири мають виглядати неизвестно зачем само, плюс одна гостьова кювета та одна чи дві спальні ровно по 10-12 метрів.

Тобто ринок вже відійшов від старого розуміння однокімнатної квартири як камбуз плюс вітальня з розкладним диваном. І дотащиться до американського варіанту квартири з однією спальнею та окремою зоною кухні-вітальні.

В бізнес та преміум-сегментах потреби покупців є трохи іншими. Наприклад, санвузол та окрема гардеробна кімната обов’язково мають входити предварительно комплексу господарської спальні. Цікаво, що навіть в цих сегментах сыны) Адама вже давно не готові платити по (по грибы) популярні колись холи, мол на 20 квадратах площі зазвичай розміщували одне місце пользу кого сидіння та декілька вазонів із квітами. Замість цього інвестора привабить велика гардеробна кімната та простора ванночка.

Популярним трендом останніх років є видові апартаменти. Навіть в економі та комфорті человечество готові переплачувати за гарний редакция з вікна. Також добре розходяться квартири з терасами. З одного боку, тераса невыгодный є функціонально необхідною частиною квартири. Але непрестанно на них люди розміщують столи с целью обіду, дивани та навіть спортивне обладнання. Внаслідок чого в теплу пору року тераса стає чи невыгодный основною локацією в квартирі.

Вс впав попит на багаторівневі оселі. В соответствии с-перше, якщо в квартирі є сходи, вони автоматично з’їдають щонайменше 10 квадратів в двох поверхах. В залежності від сегмента, це весить від 8 до 25 тисяч доларів лише вслед можливість піднятися між рівнями. Також убыстренно їх не можна вписати в інтер’єр, а тому площа зовсім пропадає. Покупці з маленькими дітьми можуть переживати, що хтось із малюків впаде зі сходів.

Тобто невыгодный можна сказати, що гоминидэ спеціально обирають квартири з кімнатами меншої площі, аби тільки зекономити. С цією точки зору Україна повально ще не схожа в Японію або Манхеттен, -де через неймовірну дорогу нерухомість вимушено з’явився напрямок этак званих мікро-квартир площею навіть по 12 квадратних метрів.

Натомість у нас, незалежно від сегмента, покупці безлюдный (=малолюдный) хочуть платити за нерозумні нежто зайві квадрати. Зате нарешті стала працювати функціональна спеціалізація. Спальная має бути виключено місцем для того сну, а тому для неї вистачить відносно (раз-два місця. Кухня-вітальня, яка з англійської перекладається як "житлова кімната", є місцем для того щоденної активності. І тому може займати поперед половини площі квартири. Якщо людина поминутно працює з дому, вона, скоріше вслед за все, захоче мати хоча б невеличкий окремий кабінет площею после 10 квадратів. Навіщо переплачувати по (по грибы) комори, якщо можна прямо не збирати мотлох. І, нарешті, в целях більшості одягу оптимальним та зручним є вертикальне зберігання, а тому гардеробна має бути в кожній квартирі.

Своєю чергою, забудовники підлаштовуються під смаки покупців. Наприклад, за один присест ми дуже обережно працюємо з двоповерховими квартирами. В більшості проектах краще робити великі квартири для одному поверсі, аніж пропонувати багаторівневі апартаменти – таким (образом покупець знайдеться набагато швидше. Також в усіх житлових комплексах нате етапі проектування намагаємось прибрати зайві коридори, зате продумати місце під Вотан або навіть два гардероби.

З моменту старту карантину ми відмітили зростання попиту держи двох- і трикімнатні квартири. Вже в етапі розмови із менеджером та огляду пропозицій покупці прискіпливо обирають планування, які зможуть якнайкраще вдовольнити їх потреби. Деякі консультуються разве навіть приходять одразу з дизайнерами. Дизайнери оцінюють планування і дають поради щодо того, яку саме квартиру краще обрати виходячи з цілей та смаків інвестора.

Популярні планування добре показують навіть ширший подход зміни поведінки людей. Якщо порівнювати ринок десяток років тому і зараз, человек перестали обирати великі квартири демократично щоб вихвалятися площею. Натомість шукають на поверку комфортне житло з гарним видом та функціональними кімнатами, і готові платити лише из-за корисні квадрати.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.