Technical Communication HelpDesk – Online-підтримка експертів

 

Підтримкa фaxівців не поминай лихом-кoли і будь-дe

Кoли питaння пoтрeбує швидкoгo вирішeння, нaбaгaтo eфeктивнішe йoгo вирішувaти групoю дoсвідчeниx, квaліфікoвaниx спeціaлістів, дe кoжнa думкa є вaжливoю aджe дoсвід кoжнoгo є унікальним і безцінним.

Компанія Цеппелін знайшла унікальне рішення по (по грибы) допомогою гнучкого додатку «Technical Communication HelpDesk» бери основі ОС Android, розробленого нашим талановитим Максимом Маліковим после участю групи експертів TCHD.

Це допомогло у вирішенні непростого завдання – зацікавити та об’єднати кращі розуми семи дилерств Цеппелін в єдиний колективний мозок, який працює в режимі реального часу ради прискорення вирішення завдань з якими звертаються механіки, сервісні спеціалісти, інженери з експлуатації, продавці запасних частин тощо.

Це трансформація від неефективної прямої адміністративної підпорядкованості после більш складної, яка демонструє свою високу ефективність, Матрична конструкция з паралельними зв\’язками дозволяє швидко вивести взаємодію персоналу в інтересах всього холдингу.

Занятие технічної консультаційної підтримки створена по (по грибы) принципом команд що самоорганізуються, служащий яких активно залучений прежде формування завдань, оцінки власної ефективності шляхом прозорого моніторингу.

Керівник Служби технічної консультаційної підтримки Цеппелін СБО Будівельна техніка СНД Лавринович Олежик, стверджує, що унікальність цієї веб-платформи даного додатку є також в тому, що географія покриття підтримки TCHD охоплює тисячі кілометрів, а безвыгодный зосереджена в одному офісі. Це створює можливість кожному спеціалісту займатися різною роботою, працювати з різною технікою та мати досвід у вирішенні питань, з якими інші учасники колективу могли б і никак не зустрічатись.

Така служба підтримки  Цепелін дозволяє працювати  незалежно від місцезнаходження її фахівців, а також дозволяє ініціаторам запитів бути більш мобільними і мати можливість звернутися вслед допомогою з будь-якої локації ровно по-за офісом.

Вся ця комунікація тогда же стає доступною всім залученим і зацікавленим як посредством веб-сайт Служби, приближенно і через мобільний Додаток Служби.

Цінність такого мобільного додатку важко переоцінити під часочек роботи в дорозі, в полі, дескать немає можливості знайти потрібний оригинал, чи проконсультуватись з колегами. Весь необхідне спеціалісти Цеппелін тепер можуть знайти в режимі реального часу.

«Основний закорючка зроблений на створенні Open Web space room во (избежание команди, яка б дозволила працювати надо вирішенням проблем в режимі реального часу, тя дискусію, обговорювати різні варіанти рішень, ділитися досвідом і багато ін. Зберігати рішення в базі даних, яка є базою знань к майбутніх співробітників»

Барабанить Лавринович Олег, керівник Служби технічної консультаційної підтримки Цеппелін СБО Будівельна техніка СНД.

Додаток створений во (избежание ефективної комунікації, швидкого та простого доступу предварительно бази даних Служби з вже вирішеними проблемами, користувачу варто невзыскательно вибрати категорію пошуку, вказати що саме його цікавить і одразу отримати відповідь від найкращих технічних спеціалістів з 7 дилерств східної частини холдингу «Цеппелін».

 

Цей напрямок единовременно використовується передовими корпораціями. Компанія Цеппелін неважный (=маловажный) просто йде в ногу з другой раз, на територіях колишнього СНД є першою і найпрогресивнішою компанією, що впроваджує такі рішення. І з впевненістю можна сказати що наші спеціалісти одні з найталановитіших.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.